Primul interviu The Art Story!

Acesta a fost primul interviu al nostru la inceputurile The Art Story :-).
 
http://time4fashion.wordpress.com/2010/11/02/the-art-story-bijoux/
 
……V-am pregatit un mini interviu cu cei doi ca sa cunoasteti mai bine filosofia “The Art Story Bijoux”:

Cui se adreseaza The Story Bijoux?

The Art Story Bijoux se adreseaza sexului frumos! Se adreseaza tuturor fetelor, femeilor care vor sa isi exprime personalitatea, creativitatea, celor care vad bijuteriile ca pe niste prietene. Pentru cale care atunci cand deschid cutia cu bijuterii spun:” Aha astazi voi iesi cu bratara asta si cerceii astia si ne vom simti bine cu toate”. O chestie de genul asta. Pentru cele mai conservatoare, avem seturile din perle de cultura si bijuteriile simple care merg purtate la tinute business si la cele elegante.

Cum ati descrie femeia care poarta bijuteriile The Art Story Bijoux?

Daca ar fi sa ma gandesc la o clasificare a femeilor, in functie de bijoux-teriile The Art Story pe care le poarta, as putea sa le clasific in: femei clasice, femei elegante, femei pline de viata, femei mereu in pas cu moda, femei vesele poate chiar triste…pe toate le regasesc in bijoux-teriile The Art Story.

Cat de importante sunt bijuteriile pentru lookul unei femei?

Bijuteriile sunt esentiale pentru o femeie! Sunt prietenele noastre.

De unde v-a venit ideea numelui liniei de bijuterii?

Oooo ! Ne-am gandit mult pana ne-a venit ideea. Am zis ca trebuie sa fim originali, sa venim cu ceva nou, pentru ca, sa fim seriosi, este invazie de bijuterii handmade care mai de care. Vom face cate o povestioara sau poezie pe care le vom tipari pe semne de carte, unde vom pune bijuoux-teriile The Art Story (deocamdata avem cutiute frumose pana vor aparea semnele de carte). In ceea ce priveste prezentarea, logo-ul este creatia si munca lui George 100%.

De unde se pot cumpara produsele voastre?

Produsele se pot cumpara de pe blog. Avem datele de contact acolo.
Pagina de facebook este si ea activa, am primit ceva comenzi si de aici. In ceea ce priveste livrarea, in Bucuresti ne intalnim cu cei care comanda, iar pentru ceilalti, livram in toate orasele prin curier, costul unui colet este de 10 Ron.

Ce materiale folositi pentru realizarea bijuteriilor si de unde le achizitionati?

In general folosim pietre semipretioase combinate cu argint 925. Pe blog am dat si explicatia in ceea ce priveste folosirea argintului.

In ceea ce priveste achizitionarea, pentru unele facem import, pe altele le cumparam de pe unde calatorim. Nu cumparam un fel de piatra in cantitati mari pentru ca nu ne dorim sa facem produse de serie.
Facem cel mult 5-6 perechi de cercei la fel daca avem cerere si in limita materialelor disponibile. Cel mai mult am facut 5 perechi de cercei la fel si asta pentru ca am fost nevoiti. A fost printre primele perechi de cercei vandute, o pereche de cercei din agata neagra. I-a cumparat o tipa pe care cu greu o convingi sa poarte ceva colorat si a vrut ceva cu negru. Toate bune pana cand a ajuns la serviciu si sefa ei, i-a luat din urechi spunandu-i:” Lasa ca iti iei tu altii ca mai gasesti!”, i-am mai facut o pereche i-am trimis , numai ca tot timpul
a mai aparut cate o colega care i-a luat din urechi, si asa am ajuns sa facem 5 perechi de cercei din agata neagra. A fost un feedback foarte bun :) . Chiar astazi am realizat ca The Art Story vine cu ceva nou. O tipa m-a sunat sa imi spuna ca si-a pierdut cercelul si vrea neaparat inca unul. L-am facut si i l-am dat. Spune-mi tu unde mai gasesti un magazin de unde iti poti cumpara numai un cercel dupa l-ai pierdut pe celalalt. Asta este un mare plus dupa parerea mea, putem face asta pentru ca de fiecare data mai pastram pietre si nu facem multe perechi de cercei la fel.

Cine se ocupa de partea de creatie si cine se ocupa de executarea propriu-zisa a bijuteriilor?

De partea de creatie ne ocupam amandoi. De partea de executie se ocupa mai mult George, dar si eu din cand in cand. Am dimineti in care imi pun o pereche de cercei si ma gandesc”…Mmmm ar fi fain si un pandantiv” si imi fac un pandantiv. Dar oricum George este mai indemanatic, el pune mai mult accent pe detalii, este perfectionist spre deosebire de mine. Dar ne completam foarte bine unul pe celalalt.

Unde va gasiti inspiratia?

Inspiratia vine pur si simplu! Ma gadesc – oare cum ar fi daca am face asta? Iti dai seama acum pot purta tot felul de cercei pe care mi-am dorit sa ii port. Mai trag cu ochiul in reviste la alte magazine, dar in general ce ne trece prin cap punem in practica. Cateodata ma gandesc la ceva in timp ce sunt la serviciu, creionez pe o hartie o bijuterie si cand ajung seara acasa o pun in practica. Alteori vadem o floare, o frunza si ne vine in minte o idee. Mai ales acum cand moda este atat de permisiva si poti da viata tinutei foarte usor cu bijuteriile pe care le porti. O greseala pe o care facem este ca privim bijuteriile din pietre semipretioase ca pe un accesoriu potrivit doar tinutelor elegante sau clasice, nu este asa. O simt pe pielea mea. Lasati-va imaginatia libera si improvizati; asa, bijuteriile pot da o nota de veselie si tinerete tinutei. De exemplu, in prima zi cand am purtat cerceii Matrioska am avut o zi extrem de proasta. Eram imbracata in negru dar de fiecare data cand mergem la toaleta si ma spalam pe maini vedeam in oglinda matrioscele si zambeam fara nici o problema.

Ce planuri aveti pentru viitor?

Pentru viitor vrem sa ne facem mari. … si ca o paranteza – sa ne casatorim :) .

O sa creati si altceva in afara de bijuterii?
The Art Story Bijoux nu este decat o parte din ceea ce va fi The Art Story. Vom avea carti pentru copii, vom avea haine (design-ul vestimentar este pasiunea mea si deocamdata sunt singurul beneficiar ), poate vom avea si un jurnal de calatorie. The Art Story incepe sa fie ceea ce vrem noi sa fie, o parte din viata noastra!

 
Multumim Miki!
Cu drag!
Andra & George

Leave a comment